Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2015 00:17 - Защо се страхувам от бежанците?
Автор: baltazar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 340 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Странно е, че досега не сме чули за бежанци християни. При положение че в Близкия изток най-вече са потърпевши християни, а от тях няма бежанци. Това е интересен въпрос, на него аз не мога да отговоря, но ако има някой, който да ми отговори, ще ми е много интересно. За мен лично това е една инвазия на другородци, друговерци, които в бъдеще може да направят поразии.

 

С колкото хора съм говорил и обсъждал тази тема, всички изразяват своето безпокойство. При положение че нашите политици искат да направят България гореща точка и да пристигнат хиляди бежанци. За мен това не са бежанци, можеха да бъдат, ако идваха от турската държава, тъй като граничим с тази държава. А те идват от много далече. Поне лично за себе си съм разочарован от случващото се в ЕС. Преди, когато България стана член на ЕС, всички ни убеждаваха, че един вид ще тече мляко и мед, а те направиха двойствен стандарт. Ние нямаме нищо против исляма и ислямистите. Проблемът обаче се случва тогава, когато те стават повече и започват да притесняват хората, които са различни от тях. Това го показва и историята. Когато в България ислямистите станат повече от българите, тогава за християните ще бъде трудно да се живее по тези земи. Ще стане втора Босна, втора Сирия... За съжаление обаче никой не следи историята. И ако те станат много, има опасност да станат агресивни спрямо нас и нашите деца. Но тук ще задам един въпрос на нашите управляващи - защо ние не взехме бежанци от Украйна, където има българи, които са православни християни? Ето по този начин можехме да се оправим с демографската криза - като ги вземем тези хора, бягащи от войната в Украйна.Ако дойдат много християни сред новите бежанци, аз съм на мнение, че трябва всички да ги приемем. Но в този случай те са друговерци, така че позицията на Светия синод е много точна - че не трябва да се приемат повече от тях. Един германец и един французин не знаят какво значи турско робство, какво значи ислям, но ние знаем. От опит можем да кажем, че идващите бежанци са хора, които не могат да бъдат интегрирани. Те си остават затворени групи и общности. Това, че те ще се интегрират в Западна Европа, е просто утопично и е добре хората там да го знаят. Затова трябва да бъдем много внимателни, когато има подобна инвазия. В този случай има много малко пристигащи жени и деца. По-голямата част от идващите бежанци са мъже в боеспособна възраст – между 20 и 40 години. Това вече е много притеснително. Аз се притеснявам от вероятен бъдещ конфликт. Нормално е българите, като потомци на населението, потискано дълги години от исляма, да се притесняват от случващата се инвазия.



Гласувай:
4




1. bogoizbrania - Мен повече ме притесняват политиците и журналистите.
06.10.2015 01:27
бежанците могат да се оправят за няколко часа, но политици и журналисти ламтящи за имидж са много по-страшни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baltazar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2114
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930